The Whummil Bore
No: 27; variant: 27
- SEVEN lang years I hae served the king,
Fa fa fa fa lilly
And I never got a sight of his daughter but ane.
With my glimpy, glimpy, glimpy eedle,Lillum too tee a ta too a tee a ta a tally
- I saw her thro a whummil bore,
And I neer got a sight of her no more.
- Twa was putting on her gown,
And ten was putting pins therein.
- Twa was putting on her shoon,
And twa was buckling them again.
- Five was combing down her hair,
And I never got a sight of her nae mair.
- Her neck and breast was like the snow,
Then from the bore I was forced to go.